Wednesday, September 26, 2012

Nädalake

Hei, hei, lugejad !
Räägime minu eelnevast nädalast. Eelmine nädal algas esmaspäevaga. Hommikul oli raske tõusta, sest ma teadsin, et peab jälle kooli minema hakkama. Koolipäevad möödusid üsna sarnaselt, hommikul kooli, koolist koju ja siis läksin ma kas rattaga sõitma või disc-golfi mängima. Teisipäeval 18. september oli mul SÜNNIPÄEV jee. Kooli viisin klassikaaslastele Twix'i ja nemad laulsid mulle sünnipäevalaulu. Saksa keele tunnis käis meil Saksamaalt külaline ja laulsime temaga erinevaid saksa keelseid laule. Tegime ka mõnedes ainetes töid ja need läksid suhteliselt hästi.
Nädalavahetus möödus väga tegusalt. Reedel pärast kooli läksin Jõulumäele mängima disc-golfi ja tegime kossuviskeid punktide peale. Laupäeval ja pühapäeval oli Pärnu spodihallis võrkpalliturniir Pärnu Sügis 2012, kus ma olin Pärnu VK maskott. See oli siis minu nädalakesekene. Hüva!

1 comment: